افزایش رستوران با جذب مشتری جدید شاید از اهمیتِ نحوه برخورد در اولین ملاقات آگاه باشید. یک مشتری ثابت احتمالا راحت‌تر از یک مشتری جدید از خطاها چشم‌پوشی می‌کند. اگر تلاش کنید تا مشتریان‌تان در برخورد اول یک تجربه‌ی عالی کسب کنند، آنها را به مشتریانی وفادار تبدیل خواهید کرد. گام‌های زیر را دنبال کنید تا ارتباط‌تان را با مشتریان خود حفظ و رابطه‌ای صمیمی با آنها برقرار کنید. ۱. از تکنیک های بازاریابی استفاده کنید روش‌های سنتیِ زیادی برای بازاریابی وجود دارند که می‌توانید به آنها روی بیاورید، اما تبلیغات رستوران می‌تواند هزینه‌ی زیادی روی دست‌تان بگذارد. در عین حال، بازاریابی در شبکه های اجتماعی کم‌هزینه است و فقط به صرف زمان نیاز دارد. اگر می‌خواهید برای تبلیغات رستوران مقداری پول کنار بگذارید، بهتر است به‌جای تبلیغ در رومه‌ها، پول‌تان را در شبکه‌های اجتماعی خرج کنید. حتی می‌توانید مشتریان‌تان را تشویق کنید که انتقادات یا پیشنهادهایشان را درمورد تجربه‌‌هایی که در رستورانتان داشته‌اند، برای‌تان بنویسند.

برای مشاهده تخفیف های رستوران به لینک زیر مراجعه بفرمائید 

http://hamvatankart.ir/category/رستوران


رستوران بازاریابی ,مشتری ,رستوران ,مشتری جدید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انجمن صنفی کبوتر داران کشور edithp79gr log وبلاگ تخصصی بخشی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان شهرفایل subvideo vps-poster فروش محصولات زن و شوهری و مطالب زندگی زن و شوهری